לבנון חיזבאללה / רשת הסוואה: צה"ל חשף עמדת תצפית של חיזבאללה שפעלה בחסות ... : ככל שהדבר נראה משונה, דווקא.

לבנון חיזבאללה / רשת הסוואה: צה"ל חשף עמדת תצפית של חיזבאללה שפעלה בחסות ... : ככל שהדבר נראה משונה, דווקא.. חיזבאללה מימש את הפיגוע שהוא תכנן אבל לא עמד במשימה שלו. על ישראל להבין שלבנון אינה זירה פתוחה. לכן דחפנו דוקטרינה חדשה לפיה לבנון=חיזבאללה. לפי המכון, באמצעות מהגרים לבנונים שיעים, חיזבאללה הקים במדינות המעורבות ארגונים שמשמשים לצדקה לכאורה, אך הם הבסיסים של רשת ההברחות והלבנת הכספים וגם הבסיסים לפעילות טרור. ההרס הכלכלי שהביא חיזבאללה על תושביי לבנון וקבוצות בריתו המתנגדות לרפורמות המוצעות על ידי קרן המטבע הבינלאומית (imf) שבכוונתם לשחרר סכומיי עתק של מיליארדי דולרים לצורך הבראתה ההכרחית של ממשלת לבנון.

חיזבאללה שמציג עצמו כמגן לבנון יביא בסופו של דבר לחורבנה. .לבנון 2000, מיוחד כך נחשפו מנהרות חיזבאללה, צבא לבנון איים לפתוח באש בשל העבודות לבניית גדר מתוך מהדורת חדשות הערב 14 1 18, 12 2 18 לבנוני חדר ונתפס בפעם השנייה דיווח של רובי המרשלג. שיירת חיזבאללה צילום אמיר שושני (7). חיזבאללה מימש את הפיגוע שהוא תכנן אבל לא עמד במשימה שלו. לפחות עשר רקטות נורו הבוקר (שישי) מדרום לבנון לעבר רמת הגולן, וחיזבאללה נטל אחריות על הירי.

חשודים התקרבו לגבול לבנון: "חיזבאללה לא ויתר על נקמה ...
חשודים התקרבו לגבול לבנון: "חיזבאללה לא ויתר על נקמה ... from img.wcdn.co.il
לצהל זה הישג מבצעי אבל לא עוברים לשלב המנוחה, אומרים בצהל. לכן דחפנו דוקטרינה חדשה לפיה לבנון=חיזבאללה. חשודים התקרבו לגדר גבול לבנון: אין נפגעים ולא נגרם נזק. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס הערב (שבת) לירי הרקטות לצפון ישראל ואמר כי מדובר במסר לישראל כי על כל תקיפה של חיל האוויר, אנחנו בוודאות נגיב בהתאם. התורים בתחנות הדלק ממשיכים להתארך בעוד שהכסף הולך ואוזל • מומחה ללבנון: גם בצהל העריכו כי חיזבאללה עומד מאחורי הירי, לאור מספר הרקטות, הדיוק בשיגור והאזור שאליו נורו. ארגון חיזבאללה הודיע אתמול (שישי) כי החליט להגיש תביעות דיבה נגד חבר פרלמנט לבנוני לשעבר ונגד אתר המזוהה עם מפלגה לבנונית נוצרית, שהטילו את האחריות לפיצוץ האדיר בנמל ביירות באוגוסט השנה על ארגון הטרור השיעי.

דובר צהל מסר כי ביישובים הסמוכים לגבול לבנון נמשכת שגרה מלאה.

על ישראל להבין שלבנון אינה זירה פתוחה. חשודים התקרבו לגדר גבול לבנון: לבנון וממשלתה לא יישאו באחריות להשלכות הפיגועים האחרונים של חיזבאללה בשטח ישראל. קיימתי לפני כשעה התייעצויות עם הרמטכל. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס הערב (שבת) לירי הרקטות לצפון ישראל ואמר כי מדובר במסר לישראל כי על כל תקיפה של חיל האוויר, אנחנו בוודאות נגיב בהתאם. ישראל רוצה להחזיק בנרטיב שהמתיחות האחרונה היא מול מדינת. Ze względu na odległość hajfy od granicy z libanem, głównym podejrzanym stał się hezbollah. דובר צהל מסר כי ביישובים הסמוכים לגבול לבנון נמשכת שגרה מלאה. שר החוץ הבחרייני ח'אלד בן־אחמד ביקר את ממשלת לבנון על כך שהיא מאפשרת את פעילות ארגון חיזבאללה. תיעוד נדיר של קרב במלחמת לבנון השנייה. ערוץ לבנון 24 חדשות בזמן אמת‏, מדווח כעת על מהומות וירי חי בטריפולי בין פעילים סונים, לבין פעילי חיזבאללה. חיזבאללה, שממתג עצמו כמגן לבנון, הצהיר כבר כמה פעמים בעבר כי כל תקיפה של ישראל בשטח לבנון תגרור חיזבאללה התחייב באופן פומבי כי פגיעה בלבנון תזכה לתגובה המתאימה. ארגון חיזבאללה הודיע אתמול (שישי) כי החליט להגיש תביעות דיבה נגד חבר פרלמנט לבנוני לשעבר ונגד אתר המזוהה עם מפלגה לבנונית נוצרית, שהטילו את האחריות לפיצוץ האדיר בנמל ביירות באוגוסט השנה על ארגון הטרור השיעי.

ישראל רוצה להחזיק בנרטיב שהמתיחות האחרונה היא מול מדינת. לבנון וממשלתה לא יישאו באחריות להשלכות הפיגועים האחרונים של חיזבאללה בשטח ישראל. על פי דיווחים בתקשורת, חיזבאללה נערך לקראת קריסה מוחלטת של הכלכלה המקרטעת בלבנון. הקונספציות של צהל נופלות אחרי שבוע לחימה (תסתכל על כחול לבן ותבין למה). שר החוץ הבחרייני ח'אלד בן־אחמד ביקר את ממשלת לבנון על כך שהיא מאפשרת את פעילות ארגון חיזבאללה.

צה"ל חושף: "חיזבאללה משתמש בארגון ירוק ככיסוי עבור ריגול ...
צה"ל חושף: "חיזבאללה משתמש בארגון ירוק ככיסוי עבור ריגול ... from g-news.co.il
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב: גם בצהל העריכו כי חיזבאללה עומד מאחורי הירי, לאור מספר הרקטות, הדיוק בשיגור והאזור שאליו נורו. לבנון היא מדינה שנלקחה בשבי על ידי גוף כמו חיזבאללה, כל המערכות הצבאיות שלו בהרבה תשתיות אזרחיות. חיזבאללה שמציג עצמו כמגן לבנון יביא בסופו של דבר לחורבנה. ראש מרכז משה דיין ללימודיי המזרח התיכון ואפריקה הסביר כי לנסראללה אכפת רק מהאינטרס של חיזבאללה, לבנון. .לבנון 2000, מיוחד כך נחשפו מנהרות חיזבאללה, צבא לבנון איים לפתוח באש בשל העבודות לבניית גדר מתוך מהדורת חדשות הערב 14 1 18, 12 2 18 לבנוני חדר ונתפס בפעם השנייה דיווח של רובי המרשלג. אנו רואים בממשלת לבנון אחראית לכל הנעשה בלבנון, ואנו מזהירים את חיזבאללה לבל יכפיף את לבנון, לאג'נדה איראנית, או ישתמש בלבנון, כבסיס לתקיפת ישראל. צהל ממשיך וחושף את השקרים של חיזבאללה ואת אי האמינות של ההכחשות.

בגלל הקרבה של חיפה לגבול עם לבנון חיזבאללה היו החשודים המיידיים בפיגוע.

חיזבאללה שמציג עצמו כמגן לבנון יביא בסופו של דבר לחורבנה. שיירת חיזבאללה צילום אמיר שושני (7). לפי המכון, באמצעות מהגרים לבנונים שיעים, חיזבאללה הקים במדינות המעורבות ארגונים שמשמשים לצדקה לכאורה, אך הם הבסיסים של רשת ההברחות והלבנת הכספים וגם הבסיסים לפעילות טרור. חיזבאללה מימש את הפיגוע שהוא תכנן אבל לא עמד במשימה שלו. ראש מרכז משה דיין ללימודיי המזרח התיכון ואפריקה הסביר כי לנסראללה אכפת רק מהאינטרס של חיזבאללה, לבנון. Ze względu na odległość hajfy od granicy z libanem, głównym podejrzanym stał się hezbollah. לצהל זה הישג מבצעי אבל לא עוברים לשלב המנוחה, אומרים בצהל. לבנון וממשלתה לא יישאו באחריות להשלכות הפיגועים האחרונים של חיזבאללה בשטח ישראל. הם החלו להנפיק כרטיסי הקצבת מזון, מייבאים תרופות ומציידים מיכלים לאחסון דלק מאיראן. הקונספציות של צהל נופלות אחרי שבוע לחימה (תסתכל על כחול לבן ותבין למה). חיזבאללה, שממתג עצמו כמגן לבנון, הצהיר כבר כמה פעמים בעבר כי כל תקיפה של ישראל בשטח לבנון תגרור חיזבאללה התחייב באופן פומבי כי פגיעה בלבנון תזכה לתגובה המתאימה. אין נפגעים ולא נגרם נזק. ההרס הכלכלי שהביא חיזבאללה על תושביי לבנון וקבוצות בריתו המתנגדות לרפורמות המוצעות על ידי קרן המטבע הבינלאומית (imf) שבכוונתם לשחרר סכומיי עתק של מיליארדי דולרים לצורך הבראתה ההכרחית של ממשלת לבנון.

חיזבאללה לא ויתר על הרצון לנקום. ארגון חיזבאללה הודיע אתמול (שישי) כי החליט להגיש תביעות דיבה נגד חבר פרלמנט לבנוני לשעבר ונגד אתר המזוהה עם מפלגה לבנונית נוצרית, שהטילו את האחריות לפיצוץ האדיר בנמל ביירות באוגוסט השנה על ארגון הטרור השיעי. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב: חיזבאללה מימש את הפיגוע שהוא תכנן אבל לא עמד במשימה שלו. הקונספציות של צהל נופלות אחרי שבוע לחימה (תסתכל על כחול לבן ותבין למה).

חדירה בגבול לבנון: 3 פעילי חיזבאללה חדרו לישראל הצטלמו ...
חדירה בגבול לבנון: 3 פעילי חיזבאללה חדרו לישראל הצטלמו ... from www.93fm.co.il
התקיפה הישראלית מעידה על קיומן של כוונות אגרסיביות נשיא לבנון, מישל עאון, התבטא בנוגע לירי מלבנון אמש לעבר הצפון והתגובה של צהל. לפי המכון, באמצעות מהגרים לבנונים שיעים, חיזבאללה הקים במדינות המעורבות ארגונים שמשמשים לצדקה לכאורה, אך הם הבסיסים של רשת ההברחות והלבנת הכספים וגם הבסיסים לפעילות טרור. חיזבאללה שמציג עצמו כמגן לבנון יביא בסופו של דבר לחורבנה. Ze względu na odległość hajfy od granicy z libanem, głównym podejrzanym stał się hezbollah. ככל שהדבר נראה משונה, דווקא. שר החוץ הבחרייני ח'אלד בן־אחמד ביקר את ממשלת לבנון על כך שהיא מאפשרת את פעילות ארגון חיזבאללה. במהלך השבוע הדגישו גורמים בעוצבת הגליל כי חיזבאללה עדיין לא נסוג מכוונתו לנקום את. בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בלבנון.

ככל שהדבר נראה משונה, דווקא.

קיימתי לפני כשעה התייעצויות עם הרמטכל. לכן דחפנו דוקטרינה חדשה לפיה לבנון=חיזבאללה. בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בלבנון. במהלך השבוע הדגישו גורמים בעוצבת הגליל כי חיזבאללה עדיין לא נסוג מכוונתו לנקום את. לפחות עשר רקטות נורו הבוקר (שישי) מדרום לבנון לעבר רמת הגולן, וחיזבאללה נטל אחריות על הירי. אנו רואים בממשלת לבנון אחראית לכל הנעשה בלבנון, ואנו מזהירים את חיזבאללה לבל יכפיף את לבנון, לאג'נדה איראנית, או ישתמש בלבנון, כבסיס לתקיפת ישראל. לצהל זה הישג מבצעי אבל לא עוברים לשלב המנוחה, אומרים בצהל. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב: לבנון היא מדינה שנלקחה בשבי על ידי גוף כמו חיזבאללה, כל המערכות הצבאיות שלו בהרבה תשתיות אזרחיות. תיעוד נדיר של קרב במלחמת לבנון השנייה. תחת חוקת לבנון, הכרזה כזו מעמידה את הצבא כאחראי על ניהול ענייני המדינה, סיטואציה בלתי מתקבלת על הדעת מבחינת חיזבאללה, שהייתה מציבה אותו תחת שליטתו הבלעדית של צבא לבנון. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס הערב (שבת) לירי הרקטות לצפון ישראל ואמר כי מדובר במסר לישראל כי על כל תקיפה של חיל האוויר, אנחנו בוודאות נגיב בהתאם. התקיפה הישראלית מעידה על קיומן של כוונות אגרסיביות נשיא לבנון, מישל עאון, התבטא בנוגע לירי מלבנון אמש לעבר הצפון והתגובה של צהל.

Ze względu na odległość hajfy od granicy z libanem, głównym podejrzanym stał się hezbollah חיזבאללה. חשודים התקרבו לגדר גבול לבנון:
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama